Home » Rozvrh hodin » Kalanetika

KALANETIKA2014_11_05_jurta_cviceni_014

KDY: Pondělí 20:30-21:30 (začíná od února 2016)

LEKTORKA: Markéta Hrubá

CENA: 180,- Kč á hodina, permanentka na 10 lekcí: 1700,- Kč, na 20 lekcí: 3000,- Kč.

SYSTÉM: Open class s možností zakoupení permanentek.

 2014_11_05_jurta_cviceni_007 Kalanetika je velmi účinné cvičení, kdy každá svalová skupina je zahřáta, poté posílena a následně protažena, což vede k celkovému tělesnému zdraví a ke zlepšování fyzické kondice. Vyučuji moderní formu kalanetiky, které v souladu s posledními výzkumy a moderními trendy klade mnohem větší důraz na správné provádění cviků tak, abys pro Vás lekce byla skutečným přínosem.

Přijďte udělat něco pro sebe, lepší pocit ze svého těla a spokojenost sama se sebou.

Něco málo z historie

2014_11_05_jurta_cviceni_016

Nová kalanetika stejně efektivní, ale komplexnější a zábavnější

V 80. letech to byl hit, v 90. letech ji cvičil kdekdo, pak trochu zapadla. Nyní se vrací v nové verzi. Stále pomáhá ženám s problematickými partiemi, ale teď se více soustředí na celé tělo, a díky novým prvkům a pomůckám je zábavnější.

Kalanetika je typická svými malými, ale velmi účinnými pohyby, které se opakují. Když ji Callan Pinckney v roce 1980 představila světu, zaměřila se na cviky pro zpevnění typických problematických ženských partií, tedy na posilování břicha, hýždí, boků a nohou. Tyto svalové skupiny byly tedy postupně izolovaně zatěžovány. Současná kalanetika se jim také věnuje, ale nezapomíná ani na další svalové skupiny a klade důraz na správné držení cvičebních poloh tak, abychom měli zpevněný střed těla a zapojili i naše vnitřní svaly.

Na dnešních hodinách kalanetiky již posilujeme i ruce, prsní, šíjové a zádové svaly nebo pánevní dno. Každou svalovou skupinu nejprve zahřejeme, pak posílíme a vzápětí protáhneme. Tak je každá lekce maximálně přínosná pro celé naše tělo. Výsledky jsou u kalanetiky vidět velice brzy. Formuje ožehavé partie, prospívá celkovému zdraví, koordinaci, pomáhá uvědomit si tělo a zlepšuje pocit z něj. Rozhodně se nejedná o stereotypní cvičení, pestrou škálu cviků doplňují cviky s míčkem, gumou, malými činkami a dalšími pomůckami.